torsdag 18 september 2008

Nya Lyxfällan

Så kände jag för att skriva lite igen efter att ha sett den "nya" lyxfällan. Rent konkret så kände jag nog att Charlie och Mattias är strået vassare. Å andra sidan så är dem här nya och det tar säkert ett tag att komma in i "spelet".

Samma koncept som tidigare inget nytt alls faktiskt. Sälj av allt och låt banken låna ut nya pengar för att lösa problemen.

Jag hade hoppats på något riktigt nyanserat men å andra sidan varför ändra ett vinnande koncept!

6 kommentarer:

Anonym sa...

ja, det va faktiskt inget nytt under solen där inte!
skulle gärna vilja att de är TYDLIGARE med tavlan..typ totalsumman..boende 14.000
resor 3.500
det går för snabbt....

Anonym sa...

(Den här kommentaren har inget med Lyxfällan att göra)
Av olika anledningar hamnade jag på din blogg och läste ett inlägg daterat den 14 november 2007, vilket kanoninlägg!
Ville bara framföra det.
Grattis och lycka till som nygift.
/Mari

Anonym sa...

vet du, de som var med i går var jag som anmälde, jag var med på hela inspelningen och de förvrängde inget förutom det med loppisen, för den hade vi fixat, inte programledarna som de sa. Annars var det jättebra, inget fejk ingenting!

Anonym sa...

Har precis avslutat inspelning av lyxfällan. Precis som ni hade vi helt plötsligt renovering på huset för 200 000kr så det håller jag nu på att kolla upp. Vi hade inte heller direkt något att ta på och trodde inte vi skulle komma med. Min baktanke va att dom skulle fixa ett jobb till mej vilket tyvärr inte skedde. Just nu är jag helt livrädd hur dom ska klippa ihop det att man framstår som värsta pant skallen.

Anonym sa...

Du kan ju börja med att växa upp och ta hand om dina barn och din fru! du hade 2 person spar och din fru inget,du borde fan skämmas! Jag som är 20 har förfan bättre kolla på ekonomi än vad du har,skämms förfan..och tycker synd om din fru som får stå ut med en sån jävla penga girig person som du är! Sluta klaga på lyxfällan och väx upp istället och lär dig hantera pengar!

Anonym sa...

bra start