tisdag 25 december 2007

Så var det över!

Så var det över, julklappar och allt som hör till. Jag hörde på TV att vi svenskar hade handlat julklappar för 8 miljarder! Ja är det inte helt otroligt. Vi är 9 miljoner svenskar, och 8 miljarder pengar.

Själva så har vi satt gränsen till max 1000:- per barn, och det räckte till mer än väl. Barnen fick massor av paket och utav alla dessa så var det två, tre stycken som blev favoriter.

Den här julen hade vi lagt undan alla pengar innan så vi behövde inte ta en krona från november eller december lönen varken till julklappar eller till julmat. Det kändes kanon, blev några extra tusen i indien fonder som extra julklapp för vi vart så duktiga!

Jag skickade för övrigt en julmms till Mattias men jag har fortfarande inte fått svar! Det fick jag faktiskt förra året. Undrar om Anders Knave skulle svara om jag skickade! :-)

Och nej jag skickade inget till Charlie vi tyckte ungefär lika bra om varandra som min sambo gillar surströmming.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tillönskar er ett gott slut och ett riktigt kanonbra år 2008.
Jag har under massor av år haft dålig ekonomi.
Jag vill här tacka alla ni som har medverkat i Lyxfällan, jag har lärt mig otroligt mycket.
Det är tack vare er jag har hittat en ljusning i min egen ekonomi.
I mitt fall och flera än mig, så har jag lärt mig att det går att hitta lösningar på allt.
Hoppas att eran ekonomi fortsätter att vara så stabil som den verkar vara i dag.
Tack återigen.

Anonym sa...

Hej.
Märkligt vad allt har dött bort.
Såg för ett bara tag sedan att sidan om jenny tagits bort.?
ser att du har fått en trevlig kommentar här som du inte ens ids kommentera.
Fråg till dig, vet du vad som hände runt jennys fall.
Det var hårtda ord på den sidan som tydligen bara var ord och inget annat.
Vet du hur jenny har det i dag?
Har hon fått börja leva ett normalt liv än, hur går det med hennes hästa mm.
Det är trevligt att följa din sida lite nu och då, få se hur allt bara flyter på för er.