lördag 26 september 2009

Nu tidens tv

Vad har egentligen hänt med oss människor, vi sitter klistrade framför tv'n för att se det ena IQ befriade programmet efter det andra. Att jag säger IQ befriade kan väl vara hårt egentligen. Men ärligt vad tillför egentligen Anna Anka i ditt liv som är värt 1 timme av det. Behöver inte våra barn, eller föräldrar och vänner den timmen bättre.

Vad gjorde vi förr innan dessa program fyllde vår vardag?

Och varför verkar folk ha så svårt att förstå att tv vinklar saker och ting. Jag blir så trött på dessa människor som tror att allt de ser på tv är sant. Ett 1 timmes program spelas in under ca 4-5 dagar förstå hur man kan klippa i det materialet.

Spela in statsministern så länge och jag lovar att det skulle gå och klippa så att alla tror han är sosse.

Nej, nu ska jag skriva ett brev till lyxfällan. Kom på en ny ide som jag tänkte se om de är intresserade utav!

1 kommentar:

den galna mamman sa...

intressant att läsa din blogg och hur du upplever allting runt lyxfällan mvh den galna mamman