fredag 16 oktober 2009

Ett klargörande!

En hel del kommentarer som jag får handlar om att jag ska lägga bort min negativa energi, eller släppa det som hände i Lyxfällan. Jag kan förstå att det kan tyckas som att jag fortfarande är arg i och med att jag skriver om det.

Men faktum är att jag är inte all sur, jag har garanterat släppt det och faktum är att jag pratade med Mattias så sent som förra veckan.

Men jag tycker fortfarande att det media gör mot de som är med är fel. Och när diskussionen om det kommer igång så kan jag ju inte göra annat än att återkoppla till mina egna erfarenheter. Och det faktum att jag faktiskt vart med i Lyxfällan väger ju tungt i min åsikt om media.

Jag har även haft möjligheten att fram tills idag prata med säkert ett 20 tal personer som alla vart med i olika program, och där de flesta önskar att jag ska fortsätta diskussionen här för att ingen annan orkar!

Men helt ärligt, om det är något som jag fortfarande är arg på så är det inte på lyxfällan eller media. Utan snarare på alla de som tror att det dom ser på tv alltid är sanningen!

2 kommentarer:

Sara sa...

Hej! Jag hamnade på din blogg av mer eller mindre en slump och måste säga att jag tycker det är fantastiskt att du vågar stå på dig och berätta vad som egentligen hände före/under/efter programmet och din syn på media. Jag brukar se programmet och har ofta funderat på hur mycket vinklingar som görs och din blogg har klartgjort mycket! Önskar dig och din familj all lycka och hoppas att det stämmer att du inte är bitter över det som hänt, det stjäl bara energi! Tack för bra läsning! /Sara

Lyxnisse sa...

Hej Sara,

Tack vad snällt sagt! Om jag nu ska försvara lyxfällan så är de senaste avsnitten med Charlie och Mattias inte alls av samma typ som de som vi var med i.

Och nej bitter är nog det sista jag är numera! Det är svårt att vara det när man har så mycket att leva för!