tisdag 2 oktober 2007

Grannfejden!

Såg precis grannfejden på TV3, det verkar vara en ren kopia av lyxfällan fast handla om grannbråk i stället! Jag undrar hur dom människorna tycker efteråt att deras program har blivit! Om det är klippt häften så mycket som lyxfällan så tycker jag rejält synd om dom!

Det som är ännu hemskare är att jag vet hur det går till när dom filmar och klipper ihop det, ändå kommer jag på mig själv med att sitta och tänka på hur dumma i huvudet dom verkar vara! Snacka om att vi människor har lätt för att döma andra baserat på några minuter bara!

Råkade även se reklamen för du är vad du äter! Där säger dom att en tjej är för tjock att få barn, och nästa sekund så klipper dom in Anna skipper hos någon när hon ska handla massage olja som gör att män tänder till!

Min första reaktion är att, dom menar alltså att tjejen är för tjock för att mannen ska tända på henne och därför kan hon inte få barn?

Är inte det en otroligt sjuk vinkling? Eller är det jag som har konspirations planer igen?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gjorde samma reflektion kring programmen.

Här var det ju stackarn som inte tyckte om hundar som fick ta idiotrollen och frun sa inte mycket.

Undrar hur det är i verkligheten?

Lyxnisse sa...

Hmm ja han framställdes som en kvinno hatare och en hund hatare!

Och dom med hundarna! 25 st framställdes som att dom inte hade gjort något fel alls! Men seriöst 25 hundar i ett område med vanliga villor?

Anonym sa...

Jag tor att du har för lätt att tro på konspirations teorier och jag för svårt, det tror jag är den rätta medelvägen :)

Anonym sa...

Infertilitet kan faktiskt bero på övervikt, så det är nog mest bara konspirationsteorier från din sida. :)

Anonym sa...

Övervikt är faktiskt en av de allra största osakerna till inferilitet. Dom menar INTE att mannen inte skulle tända på kvinnan. Läs på!

/Jonas