söndag 25 november 2007

Innan det blir bättre så blir det sämre igen!

Och jag som trodde att allt hade blivit bättre, tänk att till och med jag som anser att jag tittar med så stark kritik på programmet numera blev lurad!

Givetvis så kan man fråga sig om det inte är okay att förvränga sanningen något för att få igenom den effekt man önskar!

Men vad man inte tänker på är att allt som man gör får en konsekvens!

När man som meter film gör och målar upp en familj som nu sista programmet, där pekar sönerna ut som slashasar som lever på sina föräldrar och inte gör rätt för sig!

Tänk vad som händer när den yngsta killen ska söka jobb! Jag menar alla ni som tittar och som så enkelt har dömt oss alla som har vart med med nedlåtande kommentarer etc. tänk om ni sitter med den här killen framför Er och han söker jobb!

Vad kommer ni att tänka då! Killen söker en ansvarspost i ert företag! Visst kommer ni att vara helt likgiltiga inför att han i ett program på tv har visats upp som totalt ansvarslös och en igel som lever på andra!

Så läser ni den här redogörelsen efteråt http://i9.tinypic.com/7xm9fn9.png och sen hoppas jag att ni skäms!

Skämt å sido! Det är så här man känner sig! Folk bygger en bild av en person dom har sett, tyvärr så blir inte bilden sann eftersom det som har visats om personen är modifierat och ändrat.

Även till oss så sa Mattias precis som Charlie hade sagt när kameran var avstängd så sa Mattias att ni har ju koll ju vi har inte så mycket att göra här !Men i sändningen så var mitt kort det som hade glött mest i programmet!

Så synd jag hade verkligen förhoppningen att det hade börjat ändra sig!

Inga kommentarer: