söndag 4 november 2007

Min blogg, mitt liv min tanke!

Det krävs en del för att blogga, tid kraft och mod! Ärlighet tror jag är en viktig faktor också! Som säkert alla har märkt så är det länge sedan jag skrev!

Jag kommer snart att ta upp det igen! Måste bara andas lite! Jag tror att mina tankar kommer att växa upp igen när den nya säsongen startar upp igen!

Jag hamnade i ett stadium där det kändes som att jag inte kunde göra någon skillnad och att det var bättre att bara glömma allt!

Men allt eftersom tiden går och jag läser mer och mer i tidningarna om serie efter serie som meter film gör och allt fusk och påhitt så känner jag att det måste faktiskt finnas någon som vågar säga ifrån!

Vi läser varje dag om en massa skit och elände och jag tror fortfarande i grunden att det är vår inställning till moral och etik och varandra som gör att det händer!

Så illa som vi låter andra behandla folk som är på tv, det måste väl vara okay eller hur? Dom gör det ju på idol???

Ojoj kolla nu är jag nästan igång igen! *s*

Hoppas att vi ses lite mer! Jag ska försöka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville bara skriva ett litet kommentar och onska dig all gott. Keep up the good work!