fredag 24 augusti 2007

Första inlägget!


Så nu sitter man här framför datorn och bloggar! trodde aldrig det skulle ske! Så varför är jag då här! Hmm jo beror nog på att jag i går den 23 aug hamnade på aftonbladets första sida!

Och det utan att ha bett om det! Man tycker att jag borde veta hur media fungerar vid det här laget! Men tydligen så lär jag mig aldrig! I alla fall igår syntes man över hela Sverige med bild och text!

Visserligen så tycker jag nog att det är rätt så skönt att lite sanningar börjar komma fram! Charlie främst har hyllats lite väl mycket för ett arbete som skulle kunna diskuteras många gånger om!

Så vad skrevs det om då! Jo jag är missnöjd med min medverkan i Lyxfällan!

Detta är dock en sanning med modifikation om man läser mina texter skrivna i forumet på Balansekonomi eller pengakoll som är samma forum så kan man se att jag är missnöjd men även nöjd för att vi fick en spark i baken! I mitt fall så dementerar jag inte att jag var shopping galen eller att vi behövde styra upp tillvaron! Och ja jag ställde mig i rampljuset så jag får ta mitt kast!

Men när samma program som ska hjälpa än försöker att driva igenom att jag ska betala 250,000 för något som andra gör för 50,000 då har det gått för långt!

Och just detta kan dem inte koppla till min tysnadsplikt eftersom det kom fram efter produktionen av lyxfällan!

Nu orkar jag inte skriva mer! Bilder och mycket mer info om vårt liv innan och nu kommer att komma inom kort! Har ni frågor! maila gärna eller skriv något i bloggen så svarar jag så gott jag kan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Att anlita en uppenbarligen inkompetent hantverkare för att bedöma ditt reparationsbehov säger väl allt om TV 3/Meter Film och även om Balansekonomi. Att man sedan inte vill ta ansvar för sitt tilltag från producentens sida är en ren skandal. Charlie och Mathias borde fundera över vem dom samarbetar med. Man vill ju inte gärna bli förknippad med skojare....