fredag 3 april 2009

Äntligen, som jag har längtat!

Sommaren är på väg och jag fick verkligen känna det idag, ja för Er som kör hoj så har ni redan förstått vad jag menar! Idag ställdes hojen på, jag han med ca 6 mil men det var 6 underbara mil.

Skänker en tanke till alla som vart med i lyxfällan och tvingats sälja sin motorcykel. Jag hoppas verkligen att ni kommer i ordning så pass så ni alla har chansen att köpa en ny. Jag undrar hur många som har blivit tvungna att sälja sin hoj genom åren. Jag tror jag minns en 6 st i alla fall. Mig bort räknat då eftersom min hoj aldrig såldes mer än på film!

Var går egentligen gränsen där det anses vara okay att köpa en hoj, har man någonsin råd egentligen? Finns det inte alltid bättre saker att lägga pengarna på om man inte är miljonär.

Jaja jag har i stort sett haft hoj varje år sedan lyxfällan, men alltid sålt innan vintern kommit. Den här gången har den dock kommit för att stanna!

Inga kommentarer: