lördag 29 september 2007

Idol 2007

Idag fick jag återigen höra en lite fågel kvittra lite hemligheter till mig! Fast den här hade tydligen även tidningen skrivit om! Skulle vara intressant ifall någon kunde bekräfta det!

Jag vet inte om ni minns men under uttagningen så var det en kille som sa innan att han skulle vinna allt! Sen när han gick in så ville han skaka hand med kirsti för att det var hans idol! Sen sjöng han di maor Halt här får ingen passera, värre än vad jag till och med klarar av! (och då är det illa)

När han är på väg ut så säger han Kirsti du är fortfarande min idol! Efter att dörren slår igen så skriker han jag ska pissa på dom och typ jävla idioter med mera! Han slår undan någon sak och försöker sedan komma ut genom en dörr som är låst!

Hela denna situation ska tydligen vara uppgjord! Väldigt smaskigt för TV4 och idol programmet! Klippet visas på You tube http://www.youtube.com/watch?v=U4az3EbHugE

Den här killen verkar inte ha alla riktigt hemma! Om det är så att det är uppgjort så tycker jag det är ett fruktansvärt hån mot den killen! Tänk hur länge det här klippet kommer leva på internet! Och visas i TV!

Så är det någon som även sett det som Aftonbladet skrev om det här så får ni gärna tipsa mig!

Inga kommentarer: