fredag 14 september 2007

Kristallen!

Helt seriöst vad händer! Lyxfällan är nominerad till årets livsstils program!

Vad sägs om att vi startar ett eget pris!

Årets ruffel och båg program,

Vilka ska vi nominera! Kom igen fyll på med idéer! Nominera 5 olika program som ni tror far med osanning! Och nu menar jag inte spetsar till det lite utan verkligen förvränger fakta!

Kom ihåg att ange orsak till nomineringen också!

Sen kör jag igång en röstning på bloggen och sen korar vi en vinnare samma dag som kristall priset delas ut!

Förslag på vad vinsten ska bestå av tas gärna emot också!

10 kommentarer:

Lyxnisse sa...

Okay jag börjar med att nominera

1. Lyxfällan
2. Grannfejden
3.
4.
5.

Anonym sa...

som nr 3. vill jag se "Du blir vad du äter"

Anki sa...

nr 4 Från koja till slott

Skulle bra gärna vilja vet hur det verkligen är med det programmet. Alla är ju inte helt nöjda är heller och renoveringarna är inte alltid så bra gjorda.

Anonym sa...

1.från koja till slott.
2.lyxfällan
3.grannfejden
4.du blir vad du äter

Anonym sa...

Till alla: Glöm inte att kolla om det tillkommit kommentarer till tidigare inlägg........idag 15/9 har t.ex minst 5 nya kommentarer tillkommit under "Man börjar ju undra".....

Anki sa...

Niklas finns det en möjlighet att du kan fixa så att länkarna till min och andras bloggar/hemsidor syns längst upp på din sida.

Anki sa...

Jag skickade ju ett tips till Norska dagbladet om lyxfällan och idag upptäckte jag att den 28:onde augusti fanns det en artikel.

Här är länken :)

http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/pdf.utv.php?pa=A&d=2007-08-28&p=60&read=1

Lyxnisse sa...

Anki,

Länken fungerar inte! För övrigt så hade vi en granne som fick sitt sovrum omgjort av något av dom där renoveringsprogrammen!

Efteråt fick dom betala samtliga möbler som dom hade ställt in för att det skulle vara snyggt i TV!

Ska kolla på det med länkarna!

Lyxnisse sa...

Okay så nominerade är!

1. Lyxfällan
2. Grannfejden
3. Du är vad du äter
4. Från koja till slott
5. idol!

Anki sa...

Du kan gå in på google.no och sedan söka på luksusfellen.

Det blir inte så många träffar.

Artikeln var inne den 28:onde augusti.